Tento nástavbový systém pro JOP umožňuje centralizaci dat nejen pro stavění posunových a vlakových cest, jejich zabezpečení jízd, ale i současně obsazení jednotlivých kolejí železničními vozy a lokomotivami. Systém ve spojení s JOP nabízí přehledné, grafické zpracování s interaktivními prvky dle skutečného stavu, který se po každým úkonu aktualizuje a propočítává na pozadí. Výpravčí (dispečer) dává s příkazem ke stavění vlakových nebo posunových cest rovněž příkaz, která lokomotiva, nebo i lokomotivy a rovněž i vozy se mají přestavit z koleje na kolej, u odjezdů, které vozy a lokomotivy kolejiště opouštějí a opačně při vjezdu, které do kolejiště vstupují. Nástavbový systém slouží rovněž jako přehledné grafické znázorňování změny stavů železničních vozidel, jejich nakládku, vykládku, správky apod. Umožňuje vzájemné sdílení, na monitoru znázorněno kolejiště s interaktivními prvky vozidel a lokomotiv, které se v intervalu automaticky aktualizuje. To naskýtá řídícím pracovníkům názorný přehled o stavu a využití kapacity jak jednotlivých kolejí, tak i celého kolejiště, případně i uzlů. Odstraňuje nepřeberné množství různých tabulek a snižuje zastaralé telefonické předávání informací na minimum. Zdali nástavbou spojit příkazy ke stavění vlakových nebo posunových cest s údaji o pohybu železničních vozidel v kolejišti.